Diagnoză - Servicii

Oferim o gamă variată de servicii partenerilor noştri, de la consiliere până la training.

Hotline tehnic - Ştim din experienţă, că la repararea unor defecţiuni complexe şi cele mai bune ateliere se împotmolesc. Echipa noastră pregătită aşteaptă întrebările, problemele Partenerilor.

Punerea în funcţiune a echipamentelor - Autonet oferă sprijin Partenerilor săi prin punerea în funcţiune a echipamentelor cumpărate chiar la locaţia partenerului.

Reparaţii - Membrii echipei de diagnoză al Autonet asigură reparaţiile în cazul eventualelor defecţiuni al echipamentelor pe perioada garanţiei, iar după încetarea garanţiei contra cost.

Finanţare - Autonet asigură pentru partenerii săi livrarea de echipamente de testare şi diagnoză pe baza a mai multor construcţii contractuale. La întocmirea ofertelor personalizate se iau în considerare necesităţile şi posibilităţile clienţilor.

Suport IT - Suportul de soft de diagnoză oferit de Autonet are următoarele componente:

- Bosch (KTS ESI[tronic])

- Delpdi (soft pentru seria DS)

- Gutmann

- Texa

- catalog electronic

Training - Autonet asigură Partenerilor pe lângă celelalte servicii şi cursuri tehnice pentru fiecare aparat de diagnoză comercializat cu o echipă de traineri profesionişti.