Autonet Mobility Show a bifat cea de-a șasea ediţie

Autonet Mobility Show a bifat cea de-a șasea ediţie

În 6 mai, Autonet Mobility Show și-a deschis porţile pentru profesioniștii din domeniul auto și nu numai. Tradiţionalul eveniment a avut, de această dată, o structură netradiţională. Pentru confortul partenerilor săi, Autonet Import a decis ca evenimentul să se desfășoare pe parcursul unei singure zile, însă programul a fost unul foarte divers și bogat, atât în ceea ce privește partea profesională, cât și în ceea ce privește posibilităţile de relaxare și distracţie.

A șasea ediţie a evenimentului desfășurat în Cluj-Napoca a fost găzduită de parcarea centrului comercial VIVO!, pe o suprafaţă peste zece mii de metri pătraţi. Cei mai importanţi producători de piese și sisteme auto au fost prezenţi pentru a-și prezenta noutăţile și competenţele profesionale numeroșilor vizitatori care le-au trecut pragul standului. Echipamentele de service au avut, de asemenea, succes, instrumentele de diagnoză, elevatoarele, sculele de mână și celelalte dispozitive prezentate generând un grad mare de interes printre participanţi. Bineînţeles, Grupul Autonet a fost foarte bine reprezentat de companiile și departamentele sale, precum și prin conceptele de service pe care le administrează. Acestea din urmă, dar și standul pentru vehicule comerciale, cel al departamentului tehnic, cel al mărcii QWP, numărânduse printre cele mai vizitate puncte ale expoziţiei. În ceea ce privește aspectul profesional, Autonet a pregătit și trei noutăţi destinate să îmbunătăţească activitatea și să lărgească spectrul de opţiuni ale partenerilor săi. Prima noutate a fost prezentarea, în premieră, a uleiurilor și soluţiilor DriveMax, cea mai nouă marcă proprie din portofoliul Autonet. A doua noutate a fost prezenţa unui nou concept de service, lansat deja pe piaţa românească. Conceptul se numește CarXpert, aparţine grupului elveţian Swiss Automotive Group și va fi administrat, în România, de către Autonet. Noul brand Autonet de echipamente de service, Garage Meister, a fost prezentat la rândul său în cadrul evenimentului, mulţi vizitatori exprimându-și interesul vis-a-vis de gama de produse pe care noua marcă o propune.

Faţeta profesională a Autonet Mobility Cluj-Napoca 2017 a fost întregită cu numeroase promoţii, concursuri, dar și cu noul concept Passport prin intermediul căruia vizitatorii au avut ocazia de a câștiga premii importante oferite de susţinătorii evenimentului și de către expozanţi.
 
În total, cele 112 standuri au fost vizitate de peste 6.300 de profesioniști din domeniul reparaţiilor și întreţinerii auto, reprezentând 2.500 de service-uri, magazine de piese de schimb, flote, companii de transport și instituţii. Această ediţie a evenimentului s-a bucurat de cel mai mare număr de vizitatori, prezenţi vreodată la un Autonet Mobility Show, exceptând sărbătoarea aniversării a 20 de ani de la înfiinţarea Autonet Import de anul trecut. 
 
 
Atmosfera a fost una incendiară în zona destinată concertelor și posibilităţilor de relaxare și distracţie. Arpy & Zip Band au deschis seria cântărilor, interpretând hituri retro și actuale ale unor artiști cunoscuţi, oferind astfel publicului oportunitatea de a fi parte a spectacolului, fredonând împreună cu solistul. Scena a fost, apoi, inundată de acordurile ascuţite și piesele răscolitoare ale legendei rock care este trupa Cargo. După ce au dansat cu “Ielele” și au experimentat “Ziua vrăjitoarelor”, participanţii la Autonet Mobility Show au avut parte de un alt super-artist. Andra a fost întâmpinată cu multă căldură de către public și, la rândul ei, a oferit un spectacol extraordinar, cu multe momente pline de emoţie.
 
 
Colţurile tematice, devenite deja o obișnuinţă la evenimentele Autonet, au avut și de această dată mare căutare printre participanţi. Delicatesele preparate din trufe sau ciocolată au oferit o notă de eleganţă colţului pentru degustări, iar cocktailurile mojito au reprezentat un deliciu revigorant pentru cei care au dorit să le încerce. Copiii au avut și ei un loc special amenajat, în care au găsit jocuri și activităţi distractive și educative. Doamnele au fost răsfăţate de experţi în hair-styling și make-up. Și pentru ca amintirea acestui eveniment să fie palpabilă, vizitatorii au avut ocazia de a fi modele pentru artiștii în caricatură.
 
 
Este al șaselea an în care Autonet Import organizează evenimentul Autonet Mobility Show, iar Cluj-Napoca a fost orașul cu care acest proiect a debutat. De aceea, suntem foarte mândri să constatăm, an de an, evoluţia ascendentă pe care această serie de evenimente o are și importanţa care îi este acordată de profesioniști segmentului auto. Numărul participanţilor este mereu în creștere și este dovada succesului și necesităţii acestui proiect. În acest an îi invităm încă o dată pe partenerii noștri la Autonet Mobility Show, în 6 octombrie, la București.