Avantaje hotline tehnic

Avantaje

- în momentul în care aveţi nevoie de un ajutor, vă putem oferi sprijinul echipei noastre tehnice

- bază de date cu probleme întâlnite şi soluţiile lor

- cel mai rapid mod de a vă soluţiona problemele

Ce oferim:
  • ajutor tehnic pentru identificarea şi rezolvarea defectelor la vehicule
  • informaţii tehnice despre autovehicule
  • suport tehnic în diagnoză şi mecanică, scheme electrice de conexiuni, îndrumări de reparaţii, analiza cazului prezentat de partener
  • consultanţă la selectarea dispozitivelor şi sculelor curespunzătoare pentru rezolvarea reparaţiilor
  • bază de date cu probleme întâlnite şi soluţiile lor.

Domenii

La întrebările Dvs. vor răspunde tehnicieni dotaţi cu o largă bază de date tehnice, astfel încât să facă faţă şi la cea mai dificilă întrebare. Informaţiile furnizate cuprind două domenii:

1. Informaţii tehnice: informaţii despre sistemul de frânare, articulaţie, suspensie şi sistem rulare; timpi de reparaţie şi manuale de reparaţie în domeniile sus-numite.

2. Informaţii electronice/diagnoză: scheme electrice, interpretarea codurilor de eroare, precizarea parametrilor de măsură după citirea codului de eroare, măsurarea componentelor, valori prescrise la măsurarea componentelor şi/sau a parametrilor.