Continuă colaborarea BP, Castrol – Renault

Continuă colaborarea BP, Castrol – Renault

Brandurile BP şi Castrol au extins acordul de parteneriat cu grupul Renault pentru o perioadă de încă de 5 ani. În cadrul acestui parteneriat, ambele companii vor furniza combustibil şi lubrifianți pentru echipa Renault Sports F1. Mai mult, ei vor îndeplini rolul de partener tehnologic important pentru echipă.

 

Renault Sport F1

Colaborarea cu echipa Renault Sport F1, demarată la începutul anului 2017, a avut ca rezultat, la sfârșitul sezonului, locul al șaselea în Campionatul Mondial de Formula 1. În prezent, echipa Renault își urmărește ambiția de a reveni între actorii de top ai F1 și, în acest scop, intenționează să continue această colaborare fructuoasă. Conform acordului semnat cu doar câteva zile în urmă, logo-urile Castrol și BP vor apărea pe monoposturile Renault timp de cinci sezoane.

"Acest anunţ este într-adevăr incitant pentru Castrol. Arată cum viitoarele programe de mobilitate ale BP ne schimbă relațiile strategice cu producătorii mondiali de automobile, creând noi oportunități ca parte a strategiei noastre de creștere" – a spus Castrol CEO Mandhir Singh.

"Suntem extrem de mândri să vă anunțăm această consolidare semnificativă a relației noastre cu BP Castrol după ce am pus bazele puternice și stabile împreună, în 2017. BP și Castrol sunt cele mai performante în domeniile lor respective, iar un parteneriat în acest scop, de această amploare și durată, evidențiază intențiile și scopurile ambelor părți" – a comentat Preşedintele Renault Sport Racing, Jérôme Stoll.

Renault Sport F1

De asemenea, noul acord marchează şi începutul cooperării cu alianţa Renault-Nissan-Mitsubishi acoperind alte domenii. Obiectivul este de a colabora la dezvoltarea de noi tehnologii și soluții legate de mobilitate. În 2017 alianţa Renault-Nissan-Mitsubishi a devenit al doilea producător de autovehicule din lume ca mărime, devansând corporaţiile Toyota şi General Motors. Alianţa a reuşit să vândă peste 10,6 milioane de autoturisme în 200 de ţări, sub zece mărci diferite (Renault, Nissan, Mitsubishi, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine, Lada, Infiniti, Venucia şi Datsun).