Recomandări pentru siguranța dumneavoastră.

În ciuda faptului că traversăm o perioadă tulbure, prin pregătirile corespunzătoare și eficienţa sistemelor utilizate, Autonet Import vă asigură, în continuare, de întregul său suport.

Sistemul logistic funcţionează la capacitate ridicată, astfel încât disponibilitatea produselor este bună, iar livrările se desfășoară normal, deși respectarea termenelor pentru piesele din import direct necesită un efort suplimentar datorită situaţiilor excepţionale de la punctele de trecere a frontierelor Europene.

Este foarte important să respectăm recomandările autorităților cu privire la prevenirea infectării cu noul coronavirus. Totodată, considerăm că un plan de măsuri, în această perioadă, este absolut necesar și venim în sprijinul dumneavoastră cu câteva idei care vă vor ajuta să vă puneți la adăpost în acestă perioadă grea:

  • Executarea reparațiilor cu termen de plată cât mai redus, de preferat cu plata cash;
  • Selectarea clienților – atenție maximă de unde vin aceștia, mulți compatrioți s-au întors din țări cu risc ridicat de infectare; 
  • Selectarea clienților pentru evitarea IMPOSIBILITĂȚII DE PLATĂ, evitarea de contracte cu firme având următoarele profile: flote mici și medii, firme de transport persoane, restaurante, hoteluri și pensiuni, etc. Acestea vor fi primele afectate de această criză, din punct de vedere economic;
  • Evitarea lucrărilor de la companiile de asigurări care au probleme în realizarea plăților;
  • Reducerea programului de lucru, împărțirea personalului în 2 echipe și alternarea lor săptămânală, evitându-se astfel riscul contaminării întregului personal, în cazul unei nedorite infectări;
  • Vă recomandăm să puneți afișe în service/magazin și să sugerați persoanelor care intră să respecte distanța de cel putin 1 metru între ele. Totodată, clienții vor intra doar dacă un angajat este disponibil și îi poate ajuta;
  • Efectuarea de concedii de odihnă;
  • Întreruperea contractelor de muncă pe perioadă determinată;
  • Reducerea / renegocierea cheltuielilor la chirii;
  • Reducerea interacțiunii cu alte persoane, ridicarea și predarea autovehiculului în spații deschise – AFARĂ - eventual preluare și predare de și la domiciliu;
  • Folosirea huselor de protecție: scaun, volan etc., și igienizarea interiorului vehiculului;
  • Recomandați clienților comanda telefonică a pieselor, precum și programarea mașinii în ziua și la ora dorită;
  • Pregătire pentru sezonul de anvelope, dacă situația ne va permite și totuși schimbul de anvelope se va efectua, o atenție deosebită alocată clientului este necesară mai mult ca oricând și, pentru a obține și alte lucrări mai mici, cu această ocazie;
  • Cel mai important lucru devine rezolvarea problemelor clientului și încasarea lucrării, nu neapărat căutarea unei piese mai ieftine;
  • Perceperea de avans la piesele originale sau cele scumpe la comandă.

Cu deosebită considerație,
Echipa Autonet