DENSO Aftermarket setează standardul ecologic
În urmărirea obiectivului său de a-și reduce impactul asupra mediului și de a asigura un viitor durabil, DENSO Aftermarket a finalizat un plan în trei etape de schimbare fundamentală a ambalajelor produselor sale și a materialelor de asistență.
Primul pas a constat în eliminarea manualului de instrucțiuni de 54 de pagini, format A4, furnizat anterior cu fiecare compresor de aer condiționat de schimb, cu o broșură A5 cu un cod QR care face legătura cu un manual digital.
Faza a doua a implicat reproiectarea ambalajului intern pentru a utiliza o soluție din hârtie reciclată în proporție de 100%, care este în sine complet reciclabilă și asigură, în continuare, protecția produsului în timpul depozitarii, distribuției și manipulării.
Faza finală a constat în reproiectarea ambalajelor exterioare, începând cu produsele termice. Următorul obiectiv va fi actualizarea ambalajelor pentru produsele non-termice. Acest lucru a permis, de asemenea, DENSO sa unifice brandingul și să utilizeze un design comun al cutiilor, care necesită mai puțin timp pentru reambalare, este mai efficient pentru stivuire și îmbunătațește procesul logistic general. Noul design cuprinde, de asemenea, un sistem de etichetare revizuit, care simplifică procedura de manipulare și distribuție și include un cod QR care permite accesul la instrucțiuni de instalare, detalii tehnice și informații privind garanția.
Toate acestea înseamnă:
- Economisirea anuală a 30 de tone de hârtie
- Reduceri considerabile ale emisiilor de CO2, fiind ușor de eliminat și reciclat
- 258 kg de vopsea economisite în fiecare an
- Reducerea cantității de plastic și spumă cu 51 de tone pe an
- Cod QR care permite accesul la programul de inițiative ecologice ale DENSO