DENSO Aftermarket setează standardul ecologic

În urmărirea obiectivului său de a-și reduce impactul asupra mediului și de a asigura un viitor durabil, DENSO Aftermarket a finalizat un plan în trei etape de schimbare fundamentală a ambalajelor produselor sale și a materialelor de asistenț­ă.

Primul pas a constat în eliminarea manualului de instrucț­iuni de 54 de pagini, format A4, furnizat anterior cu fiecare compresor de aer condiț­ionat de schimb, cu o broșură A5 cu un cod QR care face legătura cu un manual digital.

Faza a doua a implicat reproiectarea ambalajului intern pentru a utiliza o soluție din hârtie reciclată în propor­ție de 100%, care este în sine complet reciclabilă și asigură, în continuare, protec­ția produsului în timpul depozitarii, distribu­ției și manipulării.

Faza finală a constat în reproiectarea ambalajelor exterioare, începând cu produsele termice. Următorul obiectiv va fi actualizarea ambalajelor pentru produsele non-termice. Acest lucru a permis, de asemenea, DENSO sa unifice brandingul și să utilizeze un design comun al cutiilor, care necesită mai pu­țin timp pentru reambalare, este mai efficient pentru stivuire și îmbunătaț­ește procesul logistic general. Noul design cuprinde, de asemenea, un sistem de etichetare revizuit, care simplifică procedura de manipulare și distribu­ție și include un cod QR care permite accesul la instrucț­iuni de instalare, detalii tehnice și informaț­ii privind garanț­ia.

Toate acestea înseamnă:

  • Economisirea anuală a 30 de tone de hârtie
  • Reduceri considerabile ale emisiilor de CO2, fiind ușor de eliminat și reciclat
  • 258 kg de vopsea economisite în fiecare an
  • Reducerea cantității de plastic și spumă cu 51 de tone pe an
  • Cod QR care permite accesul la programul de inițiative ecologice ale DENSO